Feestelijkheden met banket Koninklijke Hoofdgilde Sint-Sebastiaan

Gepubliceerd op  donderdag 25 jun 2026 om 17:08 uur

Zondag 21 juni 2026 was de gouverneur aanwezig op de feestelijkheden van de Hoofdgilde Sint Sebastiaan in het Handbogenhof, het Lombaertsheester. Er werd de aanstelling van een deken en verschillende zilveren jubilarissen gevierd. Voor het banket in de Koningszaal was er ook een academische zitting. Om af te sluiten werd er nog een schieting aangeboden door de nieuw aangestelde deken. (21/06/2026)