Zondag 21 juni 2026 was de gouverneur aanwezig op de feestelijkheden van de Hoofdgilde Sint Sebastiaan in het Handbogenhof, het Lombaertsheester. Er werd de aanstelling van een deken en verschillende zilveren jubilarissen gevierd. Voor het banket in de Koningszaal was er ook een academische zitting. Om af te sluiten werd er nog een schieting aangeboden door de nieuw aangestelde deken. (21/06/2026)
Meest gelezen
Het Iaatste nieuws van de gouverneur in je inbox?
- Elke maand een nieuwsbrief in je inbox
- Mis geen enkel nieuws van de gouverneur
- Uitschrijven wanneer je wil
