Op woensdag 3 juni organiseerde het Koninklijk Paleis een videoconferentie tussen Hunne Majesteiten de Koning en de Koningin en alle Belgische gouverneurs. Omwille van de van kracht zijnde overheidsmaatregelen tegen de verspreiding van het Coronavirus werd deze videoconferentie georganiseerd in vervanging van de jaarlijkse lunch die de Koning en Koningin organiseren met de gouverneurs. (03/06/2020)
Meest gelezen
Het Iaatste nieuws van de gouverneur in je inbox?
- Elke maand een nieuwsbrief in je inbox
- Mis geen enkel nieuws van de gouverneur
- Uitschrijven wanneer je wil
