Op dinsdag 16 juni vond een Corona-overleg plaats tussen de provincies Zeeland, West-Vlaanderen en Oost-Vlaanderen. Dit overleg was bedoeld om elkaar te informeren over de maatregelen in ieders gebied alsook de knelpunten met elkaar te delen. Op de agenda stonden volgende bespreekpunten: richting “het nieuwe normaal”, de openstelling van de grens, het toerisme en publieksinformatie. (16/06/2020)
Meest gelezen
Het Iaatste nieuws van de gouverneur in je inbox?
- Elke maand een nieuwsbrief in je inbox
- Mis geen enkel nieuws van de gouverneur
- Uitschrijven wanneer je wil
