De nationale crisiscel organiseerde een videoconferentie met alle Belgische gouverneurs. De gouverneur volgde met de dienst Noodplanning, politie, brandweer, Rode Kruis, FOD Volksgezondheid, defensie, civiele bescherming deze conferentie. De deelnemers gaven de nationale veiligheidsraad advies over diverse items . Alle gouverneurs beklemtoonden het belang van een veilige vakantie. Ze bespraken de maatregelen om het toerisme in veilige banen te leiden. De gouverneur wenst alle West-Vlamingen en bezoekers aan onze provincie een veilige, gezonde, deugddoende vakantie toe. Hij wenst tevens alle zorgverleners, hulpdiensten, politiediensten die in de zomer verder werken van harte te bedanken voor hun inzet. (30/6/2020)
Meest gelezen
Het Iaatste nieuws van de gouverneur in je inbox?
- Elke maand een nieuwsbrief in je inbox
- Mis geen enkel nieuws van de gouverneur
- Uitschrijven wanneer je wil
