De gouverneur woonde in Baarle-Nassau een overleg bij met minister van Binnenlandse Zaken, Veiligheid en Buitenlandse Handel Pieter De Crem, de Nederlandse minister van Justitie en Veiligheid Fred Crapperhaus, de gouverneurs van de provincies die aan Nederland grenzen en de Commissarissen van de Koning en de voorzitters van de veiligheidsregio’s die aan België grenzen. Tijdens deze bijeenkomst werd teruggekeken op de afgelopen periode en de lessen die hieruit werden geleerd. (13/07/2020)
Meest gelezen
Het Iaatste nieuws van de gouverneur in je inbox?
- Elke maand een nieuwsbrief in je inbox
- Mis geen enkel nieuws van de gouverneur
- Uitschrijven wanneer je wil
