Ontvangst préfet Anne Cornet

Gepubliceerd op  dinsdag 23 jun 2020 om 00:00 uur
De gouverneur ontving Anne Cornet, de nieuwe ‘Préfète délégué pour la défense et la sécurité’ voor de région Hauts-de-France in zijn residentie. Thema’s die aan bod kwamen, waren onder meer de aanpak van de Coronacrisis (onder meer het kustplan, de aanpak van het dagtoerisme, het openstellen van de grenzen…), het dossier smallboats, de Brexit en de akkoorden van Doornik. (23/6/2020)