Op uitnodiging van Jean-Marie De Plancke bezocht de gouverneur tijdens een officieel bezoek aan Kenia, samen met de Belgische ambassadeur, een aantal projecten in Nairobi. Deze projecten worden door de Brugse NGO “Education & health 4 kids in Kenia” ondersteund. Samen met Nicolas Nihan, Belgisch ambassadeur in Kenia, en zijn staf en met de vzw “Education & health 4 kids in Kenia” nam de gouverneur een initiatief voor duurzame hulp in Kenia. Dit initiatief stelde de gouverneur voor tijdens het persmoment. Er werd een kort videogesprek voorzien met de Belgische ambassadeur in Nairobi. (08/07/2020)
Meest gelezen
Het Iaatste nieuws van de gouverneur in je inbox?
- Elke maand een nieuwsbrief in je inbox
- Mis geen enkel nieuws van de gouverneur
- Uitschrijven wanneer je wil
