De gouverneur nam, samen met alle andere gouverneurs, deel aan het digitaal overleg local outbreak management. Dit overleg werd georganiseerd door het Nationaal crisiscentrum en had als doel feedback en adviezen te verzamelen over het beheer van lokale uitbraken. (03/06/2021)
Meest gelezen
Het Iaatste nieuws van de gouverneur in je inbox?
- Elke maand een nieuwsbrief in je inbox
- Mis geen enkel nieuws van de gouverneur
- Uitschrijven wanneer je wil
