Digitaal overleg outbreak management gouverneurs

Gepubliceerd op  donderdag 3 jun 2021 om 00:00 uur
De gouverneur nam, samen met alle andere gouverneurs, deel aan het digitaal overleg local outbreak management. Dit overleg werd georganiseerd door het Nationaal crisiscentrum en had als doel feedback en adviezen te verzamelen over het beheer van lokale uitbraken. (03/06/2021)