Kennismaking met consul-generaal Marokko

Gepubliceerd op  dinsdag 10 mei 2016 om 00:00 uur
De gouverneur ontving de heer Salim Lahjomri, nieuwe consul-generaal van Marokko in zijn Ambtswoning. Ze bespraken diverse onderwerpen (cultuur, toerisme…). (10/5/2016)