Voor de 70ste maal vond de herdenkingsplechtigheid van ‘De Slag aan de Leie’ plaats. Z.M. de Koning woonde deze plechtigheid bij. De gouverneur legde samen met gedeputeerde Carl Vereecke een bloemenkrans neer. Het detachement van het 12de /13de Linieregiment luisterde de plechtigheid op. (24/5/2016)
Meest gelezen
Het Iaatste nieuws van de gouverneur in je inbox?
- Elke maand een nieuwsbrief in je inbox
- Mis geen enkel nieuws van de gouverneur
- Uitschrijven wanneer je wil

