Herdenking ‘De Slag aan de Leie’ in Kuurne in aanwezigheid van Z.M. de Koning

Gepubliceerd op  dinsdag 24 mei 2016 om 00:00 uur
Voor de 70ste maal vond de herdenkingsplechtigheid van ‘De Slag aan de Leie’ plaats. Z.M. de Koning woonde deze plechtigheid bij. De gouverneur legde samen met gedeputeerde Carl Vereecke een bloemenkrans neer. Het detachement van het 12de /13de Linieregiment luisterde de plechtigheid op. (24/5/2016)