Campagne "Modder op de weg"

Gepubliceerd op  woensdag 14 sep 2016 om 00:00 uur
De oogstperiode zorgt elk jaar voor vervuilde en bijgevolg gevaarlijke wegen. Door de modder liggen wegen er soms spiegelglad bij, met verkeersongevallen als gevolg. In Tielt vroeg de gouverneur dan ook aandacht voor de provinciale campagne ‘Modder op de weg’. Hij deed een oproep aan gemeentebesturen, landbouwers én bestuurders om hun verantwoordelijkheid op te nemen zodat de verkeersveiligheid op de landbouwwegen kan gegarandeerd worden. (14/9/2016)