Bezoek Constructiebedrijf Degrijse

Gepubliceerd op  vrijdag 23 sep 2016 om 00:00 uur
In Oostnieuwkerke bezocht de gouverneur het constructiebedrijf Degrijse. Hij kreeg er een uitgebreide rondleiding en toelichting over de historiek van het bedrijf. Aansluitend bezichtigde hij de afdeling laser en het machinepark. (23/9/2016)