Het was voor de gouverneur een eer om aanwezig te zijn op het feestelijk moment van de officiële inhuldiging van het administratief centrum Auris. Dit stedelijk administratief centrum, dat een bundeling is van de stadsdiensten en het OCMW van Ieper, getuigt van grote dienstbaarheid aan de eigen bevolking. De gouverneur dankte het stedelijk beleid en haar administratie en sprak zijn lof uit over de stijl en aanpak van de Westhoek: heel pragmatisch, efficiënt en bescheiden. (30/9/2016)
Meest gelezen
Het Iaatste nieuws van de gouverneur in je inbox?
- Elke maand een nieuwsbrief in je inbox
- Mis geen enkel nieuws van de gouverneur
- Uitschrijven wanneer je wil

