Een lovend initiatief zoals de opening van het vernieuwde Woonzorgcentrum Ter Linde is een speciale gelegenheid waarvoor de gouverneur graag tijd voor uittrekt. De gemeente Hooglede en het OCMW hebben reeds lang oog voor ouderenzorg. Hun jarenlange dienstbaarheid naar de oudere laag van de bevolking mag zeker in de verf worden gezet. De uitbreiding van het woonzorgcentrum draagt bij tot het verder uitbouwen van een zorg op maat. De gouverneur feliciteerde dan ook de initiatiefnemers en alle betrokkenen van harte met de opening van het vernieuwde woonzorgcentrum Ter Linde. Hij is ervan overtuigd dat met dit woonzorgcentrum een goede oude dag voor veel inwoners van Hooglede en omstreken verzekerd is. (7/10/2016)
Meest gelezen
Het Iaatste nieuws van de gouverneur in je inbox?
- Elke maand een nieuwsbrief in je inbox
- Mis geen enkel nieuws van de gouverneur
- Uitschrijven wanneer je wil

