Symposium Medisch Rampenmanagement

Gepubliceerd op  zaterdag 29 okt 2016 om 00:00 uur
In Blankenberge verwelkomde de gouverneur de deelnemers van het Symposium Medisch Rampenmanagement. De gouverneur is sterk betrokken bij de noodplanning binnen de provincie, zowel op land als op zee. Hierbij stelt hij telkens opnieuw vast dat het multidisciplinair samenwerken onontbeerlijk is om een noodsituatie te kunnen beheersen. Of het nu om een oefening gaat of een reƫle situatie, elke discipline vervult een belangrijke rol binnen het beheersen van een noodsituatie. Ook monodisciplinair, binnen elke discipline, zijn er verschillende schakels die mooi op elkaar moeten afgestemd zijn om het werk naar behoren uit te voeren. Steeds blijven vernieuwen en ervaringen uitwisselen is belangrijk in de noodplanning. (29/10/2016)