De Koningin woonde een rondetafelgesprek bij in het kader van de duurzame ontwikkelingsdoelstellingen van de Verenigde Naties bij Vyncke N.V. in Harelbeke. Naast minister Alexander De Croo en de gouverneur woonden diverse bedrijven die het SDG Charter voor duurzame ontwikkeling hebben ondertekend deze bijeenkomst bij.
Meest gelezen
Het Iaatste nieuws van de gouverneur in je inbox?
- Elke maand een nieuwsbrief in je inbox
- Mis geen enkel nieuws van de gouverneur
- Uitschrijven wanneer je wil

