De gouverneur woonde de start van de "Vierdaagse van de IJzer" in Oostduinkerke bij. Belgische Defensie organiseert jaarlijks deze internationale die openstaat voor burgers en militairen uit binnen- en buitenland. Minister van Defensie Steven Vandeput gaf het startschot van deze 45ste editie met bijna 6000 deelnemers. (22/8/2017)
Meest gelezen
Het Iaatste nieuws van de gouverneur in je inbox?
- Elke maand een nieuwsbrief in je inbox
- Mis geen enkel nieuws van de gouverneur
- Uitschrijven wanneer je wil

