In aanloop naar de tentoonstelling thema ‘WO I, de slag om de Noordzee’ in het Provinciaal Hof in 2018 bracht de gouverneur een werkbezoek aan Duitsland. Hij bezocht er het maritiem museum in Hamburg en in Bremershaven en had er een bespreking met de verantwoordelijken van het museum. Hij had er ook contact met de beheerder van de U-boot Archiv Cuxhaven. Op zijn terugweg kreeg hij een rondleiding in het maritiem museum Lelystad. (30/8/2017)
Meest gelezen
Het Iaatste nieuws van de gouverneur in je inbox?
- Elke maand een nieuwsbrief in je inbox
- Mis geen enkel nieuws van de gouverneur
- Uitschrijven wanneer je wil

