Werkbezoek Duitsland

Gepubliceerd op  woensdag 30 aug 2017 om 00:00 uur
In aanloop naar de tentoonstelling thema ‘WO I, de slag om de Noordzee’ in het Provinciaal Hof in 2018 bracht de gouverneur een werkbezoek aan Duitsland. Hij bezocht er het maritiem museum in Hamburg en in Bremershaven en had er een bespreking met de verantwoordelijken van het museum. Hij had er ook contact met de beheerder van de U-boot Archiv Cuxhaven. Op zijn terugweg kreeg hij een rondleiding in het maritiem museum Lelystad. (30/8/2017)