Hunne Majesteiten de Koning en de Koningin brachten een bezoek aan de Orde van de Paardevissers in Koksijde. Dit ter gelegenheid van het 50-jarig bestaan van de vereniging. De vorsten woonden er verschillende demonstraties bij zoals het vissen van de garnalen, het koken van de garnalen, ... . de leden van de Orde ontvingen aan het einde van de activiteit een Koninklijke Oorkonde uit handen van Z.M. de Koning. (12/9/2017)
Meest gelezen
Het Iaatste nieuws van de gouverneur in je inbox?
- Elke maand een nieuwsbrief in je inbox
- Mis geen enkel nieuws van de gouverneur
- Uitschrijven wanneer je wil

