Ontvangst Ambassadeur van Nederland

Gepubliceerd op  maandag 18 sep 2017 om 00:00 uur
De gouverneur ontving H.E. mevrouw Maryem S.M. van den Heuvel, ambassadeur van Nederland, voor een kennismakingsbezoek. Diverse onderwerpen zoals de grensoverschrijdende samenwerking kwamen aan bod. (18/9/2017)