Opening politiehuis PZ Grensleie

Gepubliceerd op  vrijdag 22 sep 2017 om 00:00 uur
De gouverneur wenste korpschef Tony Halsberghe, de burgemeesters van de gemeenten Menen, Wevelgem en Ledegem en alle medewerkers van de Politiezone Grensleie alle geluk toe met hun nieuw huis en vooral ook hun nieuwe thuis. De korpschef en zijn politiemensen gaan voluit voor een moderne, wendbare en efficiƫnte organisatie. Door continu te werken aan de best mogelijk dienstverlening wil men tegemoet komen aan de veiligheidsbehoefte van de huidige samenleving. (22/9/2017)