De gouverneur wenste korpschef Tony Halsberghe, de burgemeesters van de gemeenten Menen, Wevelgem en Ledegem en alle medewerkers van de Politiezone Grensleie alle geluk toe met hun nieuw huis en vooral ook hun nieuwe thuis. De korpschef en zijn politiemensen gaan voluit voor een moderne, wendbare en efficiƫnte organisatie. Door continu te werken aan de best mogelijk dienstverlening wil men tegemoet komen aan de veiligheidsbehoefte van de huidige samenleving. (22/9/2017)
Meest gelezen
Het Iaatste nieuws van de gouverneur in je inbox?
- Elke maand een nieuwsbrief in je inbox
- Mis geen enkel nieuws van de gouverneur
- Uitschrijven wanneer je wil

