Een veilige plaats voor elke fietser op onze West-Vlaamse wegen is het jaarlijks opzet van de verkeerscampagne “Fietstoerisme in Harmonie” om het fiets- en wielertoerisme in onze provincie veilig, hoffelijk, reglementair, leefbaar en harmonieus te houden. Voor het vijfde jaar op rij kon deze campagne rekenen op de samenwerking met de organisatoren van de fietsbeurs Velofollies. Op de beurs organiseerde de vzw Verkeersveilig West-Vlaanderen ook opnieuw de provinciale fietsverkeersquiz. Op het slotevenement in Rumbeke reikte de gouverneur de prijzen uit. (19/10/2017)
Meest gelezen
Het Iaatste nieuws van de gouverneur in je inbox?
- Elke maand een nieuwsbrief in je inbox
- Mis geen enkel nieuws van de gouverneur
- Uitschrijven wanneer je wil

