Fietstoerisme in Harmonie

Gepubliceerd op  donderdag 18 jan 2018 om 00:00 uur
De verkeerscampagne “Fietstoerisme in Harmonie” is dit jaar aan zijn achtste editie toe. In samenwerking met de provincie West-Vlaanderen en de wielerbond, ijvert de gouverneur met deze campagne voor de veiligheid van elke fietser op de West-Vlaamse wegen. De campagne kan dit jaar rekenen op de ondersteuning van de stad Roeselare en politiezones Riho, Vlas en Gavers. Eric Leman, drievoudig winnaar van de Ronde van Vlaanderen, neemt het peterschap op zich. De gouverneur lanceerde de campagne “Fietstoerisme in Harmonie” in Kortrijk. Daar werd ook de motorrijsimulator voorgesteld. (18/1/2018)