Op uitnodiging van H.E.-mevrouw Maryem van den Heuvel, ambassadeur van Nederland, was de gouverneur aanwezig op het diner ter gelegenheid van het bezoek van de Belgische gouverneurs en de commissarissen van de Koning. Tijdens het diner zijn volgende thema’s besproken: Europese samenwerking op regionaal niveau en positie burgemeesters in België en Nederland. (3/7/2018)
Meest gelezen
Het Iaatste nieuws van de gouverneur in je inbox?
- Elke maand een nieuwsbrief in je inbox
- Mis geen enkel nieuws van de gouverneur
- Uitschrijven wanneer je wil

