Ontmoeting met de Nederlandse commissarissen van de Koning

Gepubliceerd op  dinsdag 3 jul 2018 om 00:00 uur
Op uitnodiging van H.E.-mevrouw Maryem van den Heuvel, ambassadeur van Nederland, was de gouverneur aanwezig op het diner ter gelegenheid van het bezoek van de Belgische gouverneurs en de commissarissen van de Koning. Tijdens het diner zijn volgende thema’s besproken: Europese samenwerking op regionaal niveau en positie burgemeesters in België en Nederland. (3/7/2018)