Eedaflegging Provinciale Geneeskundige Commissie

Gepubliceerd op  dinsdag 11 sep 2018 om 00:00 uur
De nieuwe leden van de Provinciale Geneeskundige Commissie legden de eed af in handen van de gouverneur. In het algemeen is het de taak van de Commissie om aan de overheid alle maatregelen voor te stellen die de volksgezondheid bevorderen. Anderzijds zorgt de Commissie ervoor dat de beoefenaars van de geneeskunde, de verpleegkunde en de paramedische beroepen doeltreffend meewerken aan acties die door de overheid worden opgelegd. (11/9/2018)