Opening North Atlantic Coastguard Forum

Gepubliceerd op  dinsdag 2 okt 2018 om 00:00 uur
De gouverneur verzorgde de verwelkoming op de openingssessie van het North Atlantic Coastguard Forum in Oostende. Aan dit forum waarvan België dit jaar voorzitter is nemen 20 landen deel. Dit forum heeft tot doel de samenwerking te promoten, netwerken uit te bouwen en best practices en ervaringen uit te wisselen. (2/10/2018)