De gouverneur overhandigde ereplaketten aan de 14 verenigingen die onlangs de titel “Koninklijke Maatschappij” kregen toegekend. Verenigingen die minimum 50 jaar bestaan kunnen een aanvraag indienen om de titel “Koninklijke Maatschappij” te dragen. (09/10/2018)
Meest gelezen
Het Iaatste nieuws van de gouverneur in je inbox?
- Elke maand een nieuwsbrief in je inbox
- Mis geen enkel nieuws van de gouverneur
- Uitschrijven wanneer je wil

