Ontvangst Chinese delegatie uit Zhejiang

Gepubliceerd op  donderdag 22 nov 2018 om 00:00 uur
De gouverneur ontving een delegatie uit Zhejiang in zijn Ambtswoning. Gedeputeerde Jean de Bethune, de provinciegriffier en de directeur en medewerkers van de dienst Externe Betrekkingen waren hierop aanwezig. De Chinese delegatie werd geleid door de heer Chen Xin, secretary-general of Zhejiang Provincial People’s Government. (22/11/2018)