Eedaflegging burgemeesters

Gepubliceerd op  zaterdag 7 dec 2019 om 00:00 uur
Op vrijdag 7 december legden volgende burgemeesters de eed af bij de gouverneur: ⁻ Steve Vandenberghe, burgemeester van Bredene; ⁻ Lode Morlion, burgemeester van Lo-Reninge; ⁻ Gauthier Defreyne, burgemeester van Gistel; ⁻ Luc Vannieuwenhuyze, burgemeester van Tielt. Hun mandaat gaat in vanaf 01 januari 2019. (7/12/2019)