Op vrijdag 7 december legden volgende burgemeesters de eed af bij de gouverneur: ⁻ Steve Vandenberghe, burgemeester van Bredene; ⁻ Lode Morlion, burgemeester van Lo-Reninge; ⁻ Gauthier Defreyne, burgemeester van Gistel; ⁻ Luc Vannieuwenhuyze, burgemeester van Tielt. Hun mandaat gaat in vanaf 01 januari 2019. (7/12/2019)
Meest gelezen
Het Iaatste nieuws van de gouverneur in je inbox?
- Elke maand een nieuwsbrief in je inbox
- Mis geen enkel nieuws van de gouverneur
- Uitschrijven wanneer je wil

