Op uitnodiging van Inagro was de gouverneur aanwezig op de opening van het nieuwe kantoorgebouw op de site van Inagro. Na de officiële opening door Bart Naeyaert, gedeputeerde voor landbouw en visserij, volgde een feestelijke receptie met een culinaire ontdekkingstocht door het nieuwe gebouw. (08/01/2019)
Meest gelezen
Het Iaatste nieuws van de gouverneur in je inbox?
- Elke maand een nieuwsbrief in je inbox
- Mis geen enkel nieuws van de gouverneur
- Uitschrijven wanneer je wil

