Officiële opening nieuw kantoorgebouw

Gepubliceerd op  dinsdag 8 jan 2019 om 00:00 uur
Op uitnodiging van Inagro was de gouverneur aanwezig op de opening van het nieuwe kantoorgebouw op de site van Inagro. Na de officiële opening door Bart Naeyaert, gedeputeerde voor landbouw en visserij, volgde een feestelijke receptie met een culinaire ontdekkingstocht door het nieuwe gebouw. (08/01/2019)