Bezoek Amerikaanse ambassadeur

Gepubliceerd op  woensdag 30 jan 2019 om 00:00 uur
De gouverneur ontving Z.E. Ronald J. Gidwitz, Amerikaanse ambassadeur, voor een beleefdheidsbezoek in zijn ambtswoning. Diverse onderwerpen kwamen hierbij aan bod (economisch, cultureel, …). (30/01/2019)