Op zondag 21 juli woonde Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Laurent het Te Deum in de Sint-Salvatorskathedraal in Brugge bij. Naast de Prins waren ook de gouverneur, militair commandant Provincie West-Vlaanderen Philippe De Cock en waarnemend burgemeester van Brugge Mercedes Van Volcem aanwezig. Na de plechtige lofzang begaf de Prins zich naar de Ambtswoning van de gouverneur en ondetekende hij de gulden boeken van de provincie, de stad en de kathedraal. Aansluitend volgde een receptie aangeboden door de provincie. (21/7/2019)
Meest gelezen
Het Iaatste nieuws van de gouverneur in je inbox?
- Elke maand een nieuwsbrief in je inbox
- Mis geen enkel nieuws van de gouverneur
- Uitschrijven wanneer je wil

