Vierdaagse van de IJzer

Gepubliceerd op  donderdag 22 aug 2019 om 00:00 uur
Het startschot van de 47ste editie van de Vierdaagse van de IJzer werd dit jaar gegeven in Oostduinkerke. Deze wandeltocht, georganiseerd door Defensie, ging via Diksmuide en Poperinge en had als eindbestemming Ieper. De gouverneur nam deel aan de prominentenwandeling in Poperinge. (22/08/2019)