Het startschot van de 47ste editie van de Vierdaagse van de IJzer werd dit jaar gegeven in Oostduinkerke. Deze wandeltocht, georganiseerd door Defensie, ging via Diksmuide en Poperinge en had als eindbestemming Ieper. De gouverneur nam deel aan de prominentenwandeling in Poperinge. (22/08/2019)
Meest gelezen
Het Iaatste nieuws van de gouverneur in je inbox?
- Elke maand een nieuwsbrief in je inbox
- Mis geen enkel nieuws van de gouverneur
- Uitschrijven wanneer je wil

