“Ik hoop dat jullie de smaak te pakken kregen voor de tentoonstelling. Mijn grote passie ligt bij de zee en de zeevaart. Daarom is het voor mij evident om hier aanwezig te zijn om deze verdienstelijke tentoonstelling te openen. Ik wens de organisatoren van deze expositie een boeiende tijd toe gedurende de looptijd van deze tentoonstelling. Zij zorgden voor een tentoonstelling met medewerking en ter ere van de visserij en dat is zeer verdienstelijk.” zei de gouverneur op de opening van de tentoonstelling “Vissers en oorlogstuig”. (5/09/2019) De gouverneur was ook aanwezig op het TopEvent met de filmpremière van Bastaard tijdens het filmfestival in Oostende. Hij was hiervoor uitgenodigd door Top West-Vlamingen. (12/9/2019)
Meest gelezen
Het Iaatste nieuws van de gouverneur in je inbox?
- Elke maand een nieuwsbrief in je inbox
- Mis geen enkel nieuws van de gouverneur
- Uitschrijven wanneer je wil

