Het Movi-netwerk van topambtenaren van de Vlaamse overheid nodigde de gouverneur uit voor een werkbezoek aan Rotterdam. Filip D’Havé, Algemeen Afgevaardigde van de Vlaamse Regering in Nederland, verwelkomde de delegatie. De delegatie bezocht Blue city, een broedplaats voor innovatieve bedrijven die hun reststromen aan elkaar koppelen. In het kader van het thema stadsontwikkeling werd Merwe Vierhavens gebiedsontwikkeling bezocht. Hiernaast stond een bezoek aan de Haven van Rotterdam op het programma. Verder waren er rondleidingen in de buurtlocaties van museum Boijman van Beuning , de tentoonstelling ‘Samensmeden’ en de Vaste collectie van het Douane Museum. (25 -26/11/2019)
Meest gelezen
Het Iaatste nieuws van de gouverneur in je inbox?
- Elke maand een nieuwsbrief in je inbox
- Mis geen enkel nieuws van de gouverneur
- Uitschrijven wanneer je wil

