“De overhandiging vandaag van de titel van Koninklijke Maatschappij toont aan dat veel bestuursleden weten hoe ze het rijke West-Vlaamse verenigingsleven levendig kunnen houden. Daarom is deze eretitel een hulde aan deze gangmakers en hun trouwe leden. De opstart en instandhouding van een vereniging is vaak het initiatief van enkelen, die omwille van hun organisatietalent en gedrevenheid voor veel gelijkstemden een voorbeeldfunctie hebben. We mogen niet vergeten dat er heel wat moet gedaan worden om een vereniging goed te laten draaien. Dat verdient onze waardering. Daarom ook is deze huldiging een passend eerbetoon.” zei de gouverneur tijdens de uitreiking van de titels Koninklijke Maatschappijen. (18/12/2019)
Meest gelezen
Het Iaatste nieuws van de gouverneur in je inbox?
- Elke maand een nieuwsbrief in je inbox
- Mis geen enkel nieuws van de gouverneur
- Uitschrijven wanneer je wil

