Begin 2019 ondertekende de Blauwe Cluster het clusterpact met de Vlaamse Regering. We zijn één jaar verder. Een jaar van voorbereiden, experimenteren en uiteindelijk te water laten van bijna dertig sterke samenwerkingsverbanden en vijftien nieuwe innovatieprojecten. Met ruim 180 leden en partners aan boord worden in 2020 alle zeilen bijgezet om de blauwe economie verder te stimuleren. De gouverneur was uitgenodigd om samen terug te kijken op één jaar de Blauwe Cluster en te klinken op een duurzame toekomst voor blauwe economie. (24/01/2020)
Meest gelezen
Het Iaatste nieuws van de gouverneur in je inbox?
- Elke maand een nieuwsbrief in je inbox
- Mis geen enkel nieuws van de gouverneur
- Uitschrijven wanneer je wil

