Bezoek aan Spiere-Helkijn

Gepubliceerd op  woensdag 29 jan 2020 om 00:00 uur
Het gemeentebestuur van Spiere-Helkijn ontving de gouverneur in het gemeentehuis. De burgemeester en schepenen bespraken met de gouverneur het renovatiedossier van de sporthal en de oprichting van een collega-groep ondernemers Spiere-Helkijn. Aansluitend was er een rondleiding bij de NV Sigma Spinning IJzeren Bareel. (29/01/2020)