Ontvangst ambassadeur van Sri Lanka

Gepubliceerd op  dinsdag 3 mrt 2020 om 00:00 uur
De gouverneur ontving H.E.-mevrouw Grace Asirwatham in zijn Ambtswoning. Allerlei onderwerpen (cultuur, economie, ….) kwamen hierbij aan bod. (03/03/2020)