Met deze slogan lanceert de gouverneur samen met het netheidsnetwerk ‘indevuilbak’, de provincie West-Vlaanderen en de West-Vlaamse afvalintercommunales in september een communicatiecampagne om komaf te maken met zwerfvuil. Als sluitstuk volgt een handhavingsweek. Tijdens de maand juni bracht de gouverneur alvast alle West-Vlaamse burgemeesters een bezoek om de campagne toe te lichten en om hun steun te vragen in de aanpak van de zwerfvuilproblematiek. Toezichthouders die zich mee willen engageren, kunnen zich aanmelden op www.schoongenoeg.be.
Meest gelezen
Het Iaatste nieuws van de gouverneur in je inbox?
- Elke maand een nieuwsbrief in je inbox
- Mis geen enkel nieuws van de gouverneur
- Uitschrijven wanneer je wil
