De gouverneur woonde vrijdagnamiddag 28 april 2017 het Bureau van de EGTS Eurometropool Lille-Kortrijk-Tournai bij te Rijsel. Op het Bureau werd de voortgang van de werkzaamheden en de activiteiten van de Eurometropool besproken. De animatoren van de verschillende actiegroepen gaven een stand van zaken over de werking van de actiegroepen sinds ze opgestart zijn. Tevens werd een aantal evenementen, zoals het Energiebezoek en het evenement “Smart Cities in de Eurometropool” toegelicht. Er werd onder meer ook gesproken over een grensoverschrijdende aanpak inzake luchtverontreiniging en over de toekomstige wijziging van de statuten.
Meest gelezen
Het Iaatste nieuws van de gouverneur in je inbox?
- Elke maand een nieuwsbrief in je inbox
- Mis geen enkel nieuws van de gouverneur
- Uitschrijven wanneer je wil
