Werklunch Noord-Frankrijk

Gepubliceerd op  woensdag 4 mrt 2020 om 13:27 uur
Dinsdagmiddag 3 maart 2020 had de gouverneur in zijn ambtswoning een werklunch met de heer Michel Lalande, Préfet de la région Hauts-de-France. Ook de heren Gaëtan Poelman, vertegenwoordiger van de Vlaamse regering in Parijs en Luc Briard, conseiller diplomatique van de Préfet woonden deze werklunch bij. Thema’s die tijdens de besprekingen aan bod kwamen, waren grensoverschrijdende arbeidsmarkt en de economische uitdagingen, duurzame mobiliteit, veiligheid en tenslotte het Interreg V-project Mageteaux.