De gouverneur nam deel aan het MOVI-seminarie in Berlijn. Dit is het informele kennisdelingsnetwerk van de Vlaamse overheid. Hierbij kwam het belang van creativiteit en innovatie aan bod. Er volgde een voorstelling van het start-up beleid. De delegatie bezocht er ook de Euref-Campus, het stadsdeel van de toekomst. Ze kregen een presentatie over toekomstige mobiliteitstrends en over geautomatiseerd rijden. Verder was er een bezoek aan Silican Allee en een rondleiding Berlijn WOII. (18/11 – 21/11/2018)
Meest gelezen
Het Iaatste nieuws van de gouverneur in je inbox?
- Elke maand een nieuwsbrief in je inbox
- Mis geen enkel nieuws van de gouverneur
- Uitschrijven wanneer je wil
