MOVI-seminarie in Berlijn

Gepubliceerd op  maandag 26 nov 2018 om 14:21 uur
De gouverneur nam deel aan het MOVI-seminarie in Berlijn. Dit is het informele kennisdelingsnetwerk van de Vlaamse overheid. Hierbij kwam het belang van creativiteit en innovatie aan bod. Er volgde een voorstelling van het start-up beleid. De delegatie bezocht er ook de Euref-Campus, het stadsdeel van de toekomst. Ze kregen een presentatie over toekomstige mobiliteitstrends en over geautomatiseerd rijden. Verder was er een bezoek aan Silican Allee en een rondleiding Berlijn WOII. (18/11 – 21/11/2018)