Feestelijke zitting en nieuwjaarsdrink Blauwe Cluster

Gepubliceerd op  woensdag 30 jan 2019 om 10:26 uur
De gouverneur woonde de feestelijke zitting en de nieuwjaarsdrink van de Blauwe Cluster bij op vrijdag 25 januari bij de Verbeke Foundation in Kemzeke. Caroline Ven, CEO van “De Blauwe Cluster”, gaf een uiteenzetting over 2018: de Blauwe Cluster schoot uit de startblokken en 2019: vooruitblik richting blauwe groei. Philippe De Backer, minister voor de Noordzee, ging dieper in op de krijtlijnen van het “Marien Ruimtelijk Plan”. (25/01/2019).