Op vrijdag 22 april 2016 woonde de gouverneur de Bureauvergadering van de EGTS Eurometropool Lille-Kortrijk-Tournai te Doornik bij. Op de agenda stonden twee belangrijke punten. Een eerste belangrijk punt was de voorstelling door Eurometropool-voorzitter Rudy Demotte van de conclusies van de politieke bijeenkomsten per deelregio. Deze conclusies werden samengevat in een rapport dat ook een aantal concrete voorstellen bevatte om de werking van de Eurometropool bij te sturen. Er werd in de vergadering consensus bereikt over dit rapport. Een tweede belangrijk punt was de aanstelling van de heer Loïc Delhuvenne als nieuwe directeur van het Agentschap van de Eurometropool. (22/4/2016)
Meest gelezen
Het Iaatste nieuws van de gouverneur in je inbox?
- Elke maand een nieuwsbrief in je inbox
- Mis geen enkel nieuws van de gouverneur
- Uitschrijven wanneer je wil
