De gouverneur zette ter gelegenheid van de fietsvierdaagse ‘West-Vlaanderens Mooiste’ in Roeselare de verkeerscampagne “fietstoerisme in harmonie” in de kijker. Met deze campagne wil hij de verkeersveiligheid van de fietsers verhogen en de hoffelijkheid van alle weggebruikers bevorderen. De campagne loopt dit jaar voor de zesde keer. Het in de kijker zetten van deze verkeerscampagne gebeurde door de organisatie van een “prominentenrit” tijdens het fietsfeest in Roeselare. Een groot deel van het Schepencollege en de burgemeester namen hieraan deel. (27/8/2016)
Meest gelezen
Het Iaatste nieuws van de gouverneur in je inbox?
- Elke maand een nieuwsbrief in je inbox
- Mis geen enkel nieuws van de gouverneur
- Uitschrijven wanneer je wil
