Ontvangst verantwoordelijken Davis Cup

Gepubliceerd op  donderdag 15 sep 2016 om 00:00 uur
Samen met gedeputeerde Carl Vereecke ontving de gouverneur de verantwoordelijken van de Davis Cup in zijn Ambtswoning. In het weekend vond de Davis Cup (België-Brazilië) in Oostende plaats. (15/9/2016)