Conferentie van gouverneurs

Gepubliceerd op  woensdag 5 okt 2016 om 00:00 uur
De maandelijkse conferentie van gouverneurs ging door op het kabinet van de minister van Binnenlandse Zaken. De inzet van drones en de veiligheidsmachtigingen stonden op de agenda. Andere items waren de wapenwetgeving en de nieuwe website van Binnenlandse Zaken. (5/10/2016)