50 jaar Jeugdharmonie Burleske in Gullegem

Gepubliceerd op  zaterdag 8 okt 2016 om 00:00 uur
De gouverneur feliciteerde de muzikanten, bestuursleden, de dirigent en allen die Burleske een warm hart toedragen van harte met dit jubileumjaar. Een gouden jubileum vieren is niet zomaar iets. Ooit gestart met slechts 7 muzikantjes, groeide de harmonie uit tot een internationaal concerterend orkest. Men kaapte ondertussen ook reeds heel wat Europese prijzen weg. De musicerende jeugd van Burleske zet Gullegem en ook onze provincie zeker op de kaart. Hopelijk kan hun enthousiasme, gevoel en liefde voor muziek nog lang weerklinken in Gullegem en ver daarbuiten. (8/10/2016)