Herfstconcert in het Koninklijk Paleis

Gepubliceerd op  woensdag 19 okt 2016 om 00:00 uur
De gouverneur was graag aanwezig op het herfstconcert in het Koninklijk Paleis. Hier werd hulde gebracht aan de talrijke vrijwilligers die zich inzetten op de diverse domeinen in onze samenleving. Het Festival van Vlaanderen en het Festival van Walloniƫ stonden in voor het muzikale luik van het prachtige concert dat opgeluisterd werd door het Wim Mertens Trio. (19/10/2016)