De gouverneur was graag aanwezig op het herfstconcert in het Koninklijk Paleis. Hier werd hulde gebracht aan de talrijke vrijwilligers die zich inzetten op de diverse domeinen in onze samenleving. Het Festival van Vlaanderen en het Festival van Walloniƫ stonden in voor het muzikale luik van het prachtige concert dat opgeluisterd werd door het Wim Mertens Trio. (19/10/2016)
Meest gelezen
Het Iaatste nieuws van de gouverneur in je inbox?
- Elke maand een nieuwsbrief in je inbox
- Mis geen enkel nieuws van de gouverneur
- Uitschrijven wanneer je wil
